Sorry!

Förlåt att jag inte bloggat på två.
Jag har inte haft tid med allt, det har varitkalastalang och öva kliva upp tidigt
och massa sånt. Ni vet ju att jag har varit med i lulekalasets talangtävling villket jag
just kom hem från! Det gick jätte bra att sjunga och uppträda och vi vann! :D
Ni ser oss säkert i tidningen i morgon ^^ Vi sjöng  (jag malin och jwestman.blogg.se)
Härligt,härligt med björn skifs. Vet inte vrf det blev den låten orkar inte berätta vrf! :p
Men vi vann i allafall och cykeln v vann är värd 6000 kr så vi kommer sälja den och dela på pengarna.
ha det bra tills vidare! :)

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Från en föredetta vän som köpte den på ebay. Går bara att köpa i japan dock ;D

2009-08-01 @ 01:27:30
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback