Rubrik:

Hej,hej har haft en jätte kul dag har varit ute på båt picknick.
Jag hoppa från bryggan 3 gånger för att få en bild när jag var i hoppet allså i luften
några super bilder blev det inte men ska ändå ladda upp alla bilder jag tog idag när jag kommer hem
villket jag gör nån gång ikväll. Brorsan och kussen åkte wake board (typ som snow board fast på vatten baki en båt)
ganska kul att se jag åkte ring det var skit skoj men nu är jag as trött somnade nästan på vägen hem. Det är så mysit nar vattnet brusar och kluckar under båter och alla vågor.. Imorgon ska jag på genrep jag och två andra vänner ska ju uppträda på luleå kalaset :) det ska bli kul! Jaja ska packa nu och äta lite.

ha det så bra // your staina


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: jaa hon är ju den kändaste av dom alla ;D

2009-07-29 @ 22:29:05
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback