Pite dansar och ler!

Tjau! Kom hem nyss från pdol,var där och lyssnade på
mina kompisar som sjöng där. Alla var jätte dukt iga en av mina bästa vänner
Lovisa vann! Nu har nästan alla mina vänner som varit med vunnit en gång!
Det är inte ett dåligt pris heller... Men jag har ändå glömt vad det var haha...ha
Men kan skriva det sen när jag frågat eller kommit på vad det var :P :)
Här kommer lite bilder.


jag vet att bilderna är jätte dåliga med det var så svårt att fota i det ljuset..


Det här är lovisa hon som vann :)




Det här är Linnea M hon här också vunnit fast för nått år sedan dom har verkligen vackra röster jag
började grina när linnea sjöng.. :P Ni vet inte hur bra dom är!!



Linnea L som också vunnir fast furra året.




Sedan gick vi ner på marknaden och käka.



Jag åt stekta nudlar med kyckling och en cola  jag årkade inte äta allt. På bilden har jag inte
ens ätit halva den var typ över full när jag fick den.


Josefine (jwestman.blogg.se) ♥


Alla andra åt en souvas men jag var inte sugen på nått sånt.



Lollo och M1 på tivolit :) ♥




Åkte bara batman. Var så mätt efter nudlarna så vågade inte chansa ;)
spyr rätt lätt så...

Men det var as kul och grattis till mina underbara vänner som gjorde så bra uppträdande :D











Kommentarer
Postat av: J

Åh, underbart kul dag men hahahaha, usch vilken ful bild på mej.

2009-07-25 @ 10:04:47
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback