hej :p

hEJ,HEj! Har precis kommit fram till Umeå så ledsen om jag inte
skrivit nå under dan! Innan jag for var jag på stan med M1,Lollo  L1 och Malin
köpte lite krims till naglar små diamanter och sånt :)
Jag har just ätit souvas det var gott har typ inte käkat det förut.
Dom vuxna har gått ut och gått och mina brorsa och min kusin i samma ålder spelar cs.
Har inte nå spec att  göra nu.. Ska kolla lite mail och sånt. Hörde av Jossan att det är Beck ikväll,
Jag älskar beck filmerna tycker Mikael Persbrant  är asbra i rollen som Gunvald (stavar man det så?)
Lite svårt att tro att han dansat balett typ hela sin barndom asså Mikael. Han var tydligen väldigt duktig.
Jaja  kommer inte på nå mer att skriva.. Ska på stan imorgon och shoppa,shoppa,shooa :p
Sen far vi säkert ut med båten och åker ring :) ska skert bli en kul dag ha det så bra tillsvidare

// your staiinaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback