Tbx!

Hej, ledsen att jag inte skrivit men nu lämnar vi det så börjar jag skriva igen :)
och mycket,mycket mer också! Fast jag börjar ju skolan imorn (torsdag) Men vi slutar tidigt första dagarna tror jag ^^

Idag har jag kollat i en IKEA katalog, försöker hitta lite idér till mitt rum som jag ska snart byta till :)
Hitta lite snygga grejer i allafall. Tror det kommer bli jätte bra! Mamma kom hem på lunchen och gav mig en present, det var massa skol saker en jätte  fin skriv bok och vackert papper och fina märken eller det står att det är present deckorationner så det är väl det typ. Tack mamma ♥

Var på stan igår med Ellen och Malin vi hade jätte kul! Jag köpte en "Face mask" self warming, cactus.
Jag såg inte att det stog att den var själv värmande eller vad man nu ska säga så sen på kvällen när jag tog på den så blev den helt varm och hade  mycket tjockare konsestens än jag trodde.. Men det lukta gott och värmde skönt i allafall,var bara inte beredd på det :p sen köpte alla var sin milk shake på blå gåsen. Jag tog en Robin ( melon glass,mjuk glass,mjölk och honung) Malin tog en Sofia samma som Robin fast med hallon och Ellen kommer jag inte ihåg vad den hette men det var kola glass,kola sås,mjuk glass och honung tror jag..


Nu ska jag värma plettarna vi gjorde igår♥ ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback