Söta bilder på min misse!<3

Jag har alltså en katt..Som är tjock,haha !
Hon är en hitte katt som kom till oss för 2-3 år sedan.
Kan berätta hur det gick till.. Jo det var en sommar då det  regnade
och oskade mycket. Så sitter då den här katten utanför mig (jätte smal) och hungrig
så vi ger henne lite skinka. Sen stoppa jag och min kompis upp lappar över hela området
om det är nån som saknade henne men ingen ringde oss.. Sen åkte vi till polisen men ingen hade anmält en försvunnen katt så vi fick den. Eftersom den inte hade nån att bo hos. Sen dess har hon bott här, jag tror hon trivs jätte bra! Det är en helt fri katt för vi har katt lucka så hon kan gå in och ut när hon vill. Hon följer gärna med en också
vart jag än går följer hon efter mig.. typ som en hund :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback