Mjoo!

Hej har varit på stan idag igen. Med den här gången med Ellen!
Vi höll på dö det var så himla varmt så jag var tvungen att ta en duch när jag kom hem.
Jag prova förästen dom där hårprodukterna dom lukta jätte gott båda två men har fortfarande
blött hår så vet inte hur "resultatet" är ännu :)
Just nu har jag satt på mig en ansikgt mask av citron och jordgubb som jag köpte på stan.
Har provat den förut och man får jätte len hud av den. + att den lutar gott. Jag köpte en frida tidning också
gillar att läsa en tidning precis innan man lägger sig för att sova. Nu ska jag tvätta bort masken och sen kolla vilka
kläder jag ska ikväll på grill festen det kommer bli så kul!

Kiss and hugs // your Staina ♥
 

    myspace layouts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback