Grill festen! :)

Jag glömde helt och hållet att ta bilder på själva grillningen så
det blev mer när alla redan börjat äta med ni får nöja er med dom här bilderna
helt enkelt.







Min familj! ♥


Sen när alla ätit klart blev det kaffe och fika :)

Yummi!

Sen gick jag och M1 ner i hennes mormors källare och satt lite vid datorn.
Strax efter det kom Hampus Då var kl typ 11? Så då börja det bli mörkt.
Då gick vi och hoppa på hans studsmatta,men den var as blöt av allt dagg
Så vi gick upp på hans jätte altan ist. Där satt alla vuxna och drack vin och prata.
Men vi orka inte vara där så vi gick in och tog en läsk.

Jag och M1 hos Hampus..



Hp och hans brorsa :)


Efter allt det här gick jag och M1 ner på bryggan det var jätte mörkt och bara ljuset från
stan på andra sidan syntes det var en jätte mysig kväll!





Kommentarer
Postat av: L:et, your friend!<3

Hejj Sööt!

Skitt va kul det värkade vara! Längtar efter dig!!! Det känns som att det händer massa kul i lule nu när jag är borta så det är BORING!!!! Aja, livet är väl som det är. Ha det kul på festen föresten, hoppas att den blir lyckad!

Puss Puss! You´re my angel honey! Love you<3

2009-08-09 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback