Festen!

Jag tycker festen blev super lyckad alla bara dansa och disco kula och helt
kol svart massa gott att äta,roliga tävlingar. Det oska i början av festen men alla tyckte det var skit kul!
Jätte nöjd med alla presenter! Fick massa sms idag om att det var den roligaste fest dom varit på asså det går
inte att breskriva alla bah var helt "galna" SKIT KUL!

Det var så mörkt när vi dansa så jag kunde inte ta några bilder :'(
Jag ville verkligen att ni skulle se det! Sen gömde jag ta bilder under tävlingarna också...

 ( jwestmans.blogg.se) en tjej som var med på festen.Vill jag  tacka för att hon hjälpte mig! om ni vill se bilder från festen kolla på hennes blogg! :D Vill också tacka Malin för hon tog med disco kulan och bandspelare när min gicksönder tack!♥

Här är en bild på mig innan festen..
Lite fjortis tycker jag.. :p


Alla presenter jag fick :)





Suddig!




En Hello kitty spegel
En tröja fron ginatricot
5 Små påsar godis
2 ramar
En ljus uppsättning
En skiva som med street dance låtar som Emma gjort till mig.
3 Jätte fina nagelack.
2 olika typer av nagel stickers
Naomi Cambells parfym With kisses!
200 kr
En snobben nessesär
En dyr och värdefull cupcake badbomb
En till badbomb från luch
En Shower Gel
En Body lotion
2 till nagelack
En burk med godis
Ett leppglans
Lösnaglar
Ett cupcake halsband.

Tror det var allt sägtill om jag glömt nått!
Nu ska jag gå och städa lokalen vi hade fest i... -.-
tråkit :p ses senare♥



Kommentarer
Postat av: J

Nädå, nog får du kopiera :)

Bra att du frågade iallafall ♥

2009-08-12 @ 13:53:43
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback