Det som händer idag..

Vakna jätte tidigt idag av att katten kom och gick på mig
och la sig på mitt huvud,villket är rätt ovanligt hon brukar mest sova
nere vid fötterna. Men försökte somna om igen men det gick inte för hon spann
så högt. Men jag klia henne lite bakom örat sen gick jag ner för att käka frukost. 
Idag ska jag och jossan fixa lite saker till min fest imorgon, Skivor och om det kommer
bli nå tävlingar :) Senare på dan ska jag nog ringa Malin för hon ringde igår och undra om hon kunde
vara med mig men då skulle jag ju ut och springa. Vet ni hur mycket tränings värk jag har från det? Jag kan inte gå..
Men imorn måste det bara gått över för jag vill ju dansa loss på festen haha.. :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback