Studsmatta!

Förra sommarn hade en kompis till oss (Hampus) en stor studsmatta
där typ hela kvarteret fick hoppa på. Det var som där alla samlades.
Det var jätte kul och en gång var vi typ 6 pers som hoppa samtidigt
Jag jossan,Hp davve nicklas och malin. Vi hoppa inte speciellt "fötsiktigt"
Så helt plötsligt braka hela skiten.. Hela mattan vek sig men ingen gjorde illa sig som tur var.
Så då var det slut på hoppandet men han sa att han skulle köpa en ny matta nästa sommar (villket är denna sommar)
Men vi tänkte att sommarn är ju snart slut det blir nog ingen men idag när vi gick för bi hans hus såg vi att han köpt en ny och han sa att vi fick komma och hoppa han är verkligen inte snål! Här är några bilder :)

Malin




Jag såg ut som ett freak på varje bild så  gjorde min lite mindre
om ni tror jag är seriös på den bilden har ni fel! Nog för att jag kan vara
rätt slamig av mig hehe..

När jag Malin och M1 var på Max under luleå kalaset

så prata vi om kroppshålningar sen börja vi prata om siffror?

sen kom vi fram till att M1 har en kropp som typ en 3 Och malin som en 2

för att hon brukar huka ryggen ibland.. hehe allt det här var ju som på skoj

men tycker inte ni hon likar en tva ibland?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback